diumenge, 4 d’octubre del 2009

L'Alvaro ens proposa..."Better Together"

La cançó que he triat és la meva cançó preferida. S'anomena "Better Together" del cantant Jack Johnson per a aquells que estigueu interessats.
Tot i que és una cançó d'amor, a part de relacionar-la amb aquest tema, quan escolto la lletra em fa reflexionar sobre tots aquells millors moments de la meva vida que he viscut amb la gent a la qual estimo. Com diu el títol de la cançó "millor junts", perquè a tots ens passa que sempre valorem les coses quan no les tenim, per exemple en el meu cas, aquells records a l'estiu amb els amics.
L'he escollit també, perquè volia compartir-la amb els meus companys i per a que ells també reflexionessin i recordessin moments en els quals s'ho hagin passat bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada