dimarts, 9 de febrer del 2010

En Víctor ens proposa Ríe cuando puedas

Aquesta cançó que he escollit, pertany al cantant El Chojin i porta com a títol Ríe cuando puedas. L'he escollida en gran part perquè m'agrada i el fet d'escoltar-la em transmet tranquilitat. Es una cançó que m'agrada escoltar quan no estic bé, quan tinc problemes o quan estic trist...és una cançó que m'ajuda a veure aquest problema que tinc d'una forma o des d'un put de vista diferent, potser sigui un punt de vista més positiu, però el cas es que em sento millor després d'escoltar-la. D'altra banda crec que la cançó reflecteix molts àmbits donats a l'assignatura, com el sentit de la vida, de com superar els problemes quan aquests t'enfonsen o de disfrutar de la vida. També parla en un moment de l'experiència del cantant a la vida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada