dimarts, 2 de març del 2010

En Fernando ens proposa "La Vida"

La cançó que proposo és del Canto del Loco, es titula “La vida”.
Aquesta cançó ens parla d’enfrontar-nos a la vida, de no tenir por a ella, de que si et proposes alguna cosa has de lluitar per aconseguir-la. Em fa reflexionar sobre els propòsits que tinc, que has de donar el màxim de tu mateix.
També ens diu que cal estimar-te per estimar els altres i que la felicitat són petits moments i que no cal sentir-nos feliços contínuament, però que hem d’estimar la vida.
Que a mesura que nosaltres caminem a la vida ens donem compte de qui som pel que fem i el que diem. Després la vida ens retorna el que hem pensat, el que hem dit i el que hem fet per nosaltres mateixos i pels altres.




Y poco a poco yo le planto cara al miedo/Quité cobarde, por "yo quiero, puedo hacerlo"/Y confiar, y salir de mí escondite así sin más/Estar tan solo y no gustarme fué el lamento/El lado fácil de perderme hasta el respeto/Y yo soy más, no soy solo un comentario/Valgo más!!! /Y al despertar, la vida me regala otro color/La vida que es igual que una cancion Tan llena de recuerdos y de voz !!/La vida es esto a pesar de mis complejos/Quererme a muerte y poder querer al resto/Respirar, que me salga desde dentro y de verdad/Que ser feliz es solo un sueño, un falso invento/Que solo existe poder serlo por momentos/Nada más, que es la vida es lo mas grande/Es la verdad !!!/Y al despertar, la vida me regala otro color/La vida que es igual que una cancion Tan llena de recuerdos y de voz !!/Y al caminar la vida que me enseña lo que soy/La vida que devuelve lo que doy,/La vida que me indica donde voy !!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada